Αν βρεθείτε αυτές τις μέρες στο στολισμένο Λονδίνο, ανάμεσα στα φώτα της Oxford Street και το εμβληματικό Big Ben, μην εκπλαγείτε αν νιώσετε μια ξαφνική δόση... Ελλάδας. Τα παραδοσιακά κόκκινα διώροφα λεωφορεία «ντύθηκαν» στα γαλανόλευκα, προβάλλοντας τα νησιά μας στην καρδιά της Ευρώπης.
Δεν είναι σύμπτωση, είναι σχέδιο. Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος το είπε ξεκάθαρα:
Η φιλοξενία δεν είναι απλή λέξη, είναι η πηγή των ευκαιριών μας. Με το βλέμμα ήδη στο 2026, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου επενδύει στον επαγγελματισμό και την καινοτομία, φέρνοντας αποτελέσματα που μεταφράζονται σε θέσεις εργασίας και —το κυριότερο— στην επιστροφή των παιδιών μας από το εξωτερικό.
Τουρισμός δεν είναι μόνο νούμερα και αφίξεις. Είναι η ευκαιρία για έναν νέο άνθρωπο να βρει δουλειά στον τόπο του. Είναι η ελπίδα να επιστρέψουν τα παιδιά που έφυγαν στα δύσκολα χρόνια.
Αυτό είναι το μήνυμα πίσω από τη δυναμική καμπάνια προβολής των νησιών μας που «τρέχει» αυτή την περίοδο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του Λονδίνου. Με ένα φρέσκο, μοντέρνο πλάνο προβολής που ψηφίστηκε πρόσφατα για το 2026, το Νότιο Αιγαίο αποδεικνύει ότι ο επαγγελματισμός φέρνει μερίδιο αγοράς και εμπιστοσύνη.
Όπως τονίζει ο Γ. Χατζημάρκος, η Φιλοξενία είναι η δύναμή μας και το Νότιο Αιγαίο ξέρει πώς να την επικοινωνεί με τον πιο σύγχρονο τρόπο! Στόχος είναι η βελτίωση όλων των δεικτών, ποιοτικών και ποσοτικών. Το Νότιο Αιγαίο δεν περιμένει μοιρολατρικά το μέλλον. Το δημιουργεί, με χαμόγελο και αυτοπεποίθηση!

Σχόλια