"Αλησμονώ και χαίρομαι"... Μαΐου 08, 2012 Θυμίζει αρχαία Τραγωδία! Ακούστε, καταπληκτική εκτέλεση του ηπειρώτικου τραγουδιού και των ξενητεμένων, "Αλησμονώ και χαίρομαι". ΕΔΩ, το βίντεο. Διαβάστε περισσότερα