Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Αντιγραφή - Επικόλληση...

Έκανα ένα πείραμα...

Πήγα στη Google κι αναζήτησα "Η Παναγία των θρύλων και των παραδόσεων". Είναι το επετειακό άρθρο που είχα δημοσιεύσει στην εφημερίδα "Πρόοδος" της Ρόδου το 1996.
Μου έβγαλε 105.000 αποτελέσματα!!!

Από αυτά ούτε το 1/10 δεν είναι δικά μου. Όλα τα υπόλοιπα είναι κλεμμένα στην κυριολεξία από διάφορους αντιγραφείς (μοναστήρια, μητροπόλεις και ιδιώτες), που δια της μεθόδου "Αντιγραφή ...- Επικόλληση" οικιοποιήθηκαν αυτούσιο η εν μέρει το κείμενό χωρίς να κάνουν καμία αναφορά στο όνομά μου η στην πηγή.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η πιο πρόσφατη αντιγραφή του άρθρου μου έγινε μόλις πριν 22 ώρες!

Νάναι καλά όλοι τους.

Εφέτος έκανα προσθήκες και βελτίωσα τα κείμενα μου για την Παναγία, πρόσθεσα νέες φωτογραφίες, οπότε θα έχουν κι άλλο υλικό έτοιμο προς ...αντιγραφή.
Και του χρόνου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: