
Με πληροφόρησαν πως το μοίρασε σε όλες τις τουριστικές – ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Ελβετίας.
Τίτλος του: «Θερμή υποδοχή σημαίνει ευτυχισμένους επισκέπτες και τουρίστες».
Το 20σέλιδο αυτό τεύχος παραθέτει, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες συστάσεις:
- Να είσθε ανθρώπινοι προς όλους.
- Χαμογελάτε με φυσικό χαμόγελο.
- Να είσθε θετικοί στην παροχή πληροφοριών.
- Δείχνετε διακριτικότητα και σεβασμό.
- Ενεργείτε με απλότητα, ευγένεια και φιλοφροσύνη.
- Να λαμβάνετε υπόψη τις ειδικές περιπτώσεις επισκεπτών.
- Δείχνετε πραγματικό ενδιαφέρον για τους επισκέπτες.
- Έχετε ευρύτητα πνεύματος και κατανόηση.
Ύστερα από τα παραπάνω ο δικός μου επίλογος είναι μάλλον αναμενόμενος:
Μήπως θα μπορούσε ο δικός μας ΕΟΤ να συστήσει κάτι παρόμοιο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου