Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο κυβερνήτης δεν βρισκόταν στο πιλοτήριο

Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους της Air France που κατέπεσε και συνετρίβη στον Ατλαντικό Ωκεανό σχεδόν πριν από δύο χρόνια δεν βρισκόταν στο πιλοτήριο όταν εμφανίστηκε πρόβλημα στην πτήση, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel.

Το αεροσκάφος της Air France, το οποίο εκτελούσε την πτήση 447, κατέπεσε στον Ατλαντικό την 1η Ιουνίου του 2009, τέσσερις ώρες αφότου είχε απογειωθεί από το Ρίο ντε Τζανέιρο με προορισμό το Παρίσι με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 228 επιβαίνοντες.

Τα συντρίμμια του εντοπίστηκαν τον Απρίλιο, σε απόσταση περίπου χιλίων χιλιομέτρων από τις βορειοανατολικές ακτές της Βραζιλίας.

Μέχρι σήμερα θεωρείτο ότι το πλήρωμα του Airbus A330 αντιμετώπισε κακές καιρικές συνθήκες παρότι άλλα αεροσκάφη που πετούσαν στην περιοχή είχαν αποφύγει το μέτωπο της κακοκαιρίας.

Αλλά σύμφωνα με το Spiegel, οι πληροφορίες από τον Καταγραφέα Δεδομένων Πτήσης- που βρέθηκε μαζί με το άλλο "μαύρο κουτί", δηλαδή τον Καταγραφέα Φωνών Πιλοτηρίου- στα συντρίμμια του αεροσκάφους, στον βυθό του ωκεανού, η εικόνα είναι διαφορετική.

Όπως γράφει το περιοδικό, η πορεία πτήσης δείχνει ξεκάθαρα ότι το πλήρωμα είχε επιχειρήσει να ακολουθήσει μία ακίνδυνη διαδρομή αποφεύγοντας την καταιγίδα.

Στην αρχή φαίνεται να τα κατάφεραν, γιατί σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι συνάντησαν έντονες αναταράξεις.

Όμως αυτό που προκύπτει από τα στοιχεία είναι ότι κρύσταλλοι πάγου που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία είχαν φράξει τον αγωγό που χρησιμοποιείται ως μηχανική διάταξη μέτρησης της πίεσης του αέρα, είπαν στο περιοδικό οι ειδικοί.

Όταν άρχισε να δυσλειτουργεί το συγκεκριμένο όργανο, το αεροσκάφος πήρε απότομα ανοδική κλήση, γεγονός που μπορεί να ακινητοποίησε τον κινητήρα και να οδήγησε στη συντριβή του, εξήγησαν οι ειδικοί.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

EΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ 7/9 ΣΤΗ ΡΟΔΟ

Σήμερα Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου στις 4 το απόγευμα διεξάγεται το SpeedSector σε συνεργασία με τον Ροδιακό Σύλλογο Αυτοκίνησης, ένα μοναδικό Event δεξιοτεχνίας Supercar στην πλατεία Ελευθερίας υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας). Οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να ακούσουν από κοντά μερικά από τα αυτοκίνητα των ονείρων τους σε οριοθετημένη διαδρομή. 👉Λαϊκό Γλέντι θα ξεκινήσει σήμερα στην Άμαρτο Κρητηνίας, μετά το πέρας του πανηγυρικού εσπερινού στο Μοναστήρι της Παναγίας. 👉Στην Ιερά Μονή Σκιαδενή, σήμερα θα γίνει παραδοσιακό γλέντι με τον Βάϊο Καραδημήτρη στις 9 το βράδι. Θα προηγηθεί πανηγυρικός εσπερινός στη 7 μ.μ. για την αυριανή εορτή του Γενεσίου της Θεοτόκου. 👉Σήμερα και αύριο έχουν προγραμματιστεί εκδηλώσεις στην Παναγιά Τσαμπίκα Κάτω. Είναι η εξοχήν Ροδίτισσα Παναγιά που βρίσκεται στον Αρχάγγελο της και θεωρείται η προστάτιδα της εγκυμοσύνης και της τεκνογονίας. 👉11η Γιορτή Αμπελιού! Συνεχίζεται σήμερα Κυριακή 8 Σεπτεμβρί...

Ρήγας Φεραίος: "Αρκετό σπόρο έσπειρα..."

Σαν σήμερα το 1797 συλλαμβάνεται στην Τεργέστη ο εθνεγέρτης Ρήγας Βελεστινλής (Φεραίος) . Με την ευκαιρία αυτής της επετείου ανασύρω από το προσωπικό μου αρχείο απομαγνητοφωνημένο κείμενο από την εκπομπή "ΕΝ ΛΕΥΚΩ" που προβλήθηκε 12 Μαρτίου 1999 από το Κανάλι "4" της Ρόδου. "Ένας μήνας πέρασε από την παράδοση του Οτσαλάν στους διώκτες του και το μυαλό δε λέει να ξεκολλήσει από τα γεγονότα. Οι ολέθριοι χειρισμοί και ο άθλιος ρόλος που διεδραμάτισαν κάποιοι, με αποτέλεσμα να πέσει στα χέρια του «σφαγέα της Κύπρου» ο ηγέτης του Κουρδικού λαού, φέρνουν στη μνήμη την περίπτωση του Εθνομάρτυρα Ρήγα Βελεστινλή. Είναι εκπληκτικές οι ομοιότητες μέσα σε απόσταση 200 ετών. Ο Ρήγας Φερραίος άρχισε την πάλη του διαφωτισμού από τη Βιέννη και αυτό δεν ήταν τυχαίο. Παρ ότι η Αυστρία είχε στενούς δεσμούς με την Τουρκία, υπήρχαν εκεί πολλές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της εθνικοαπελευθερωτικής δράσης των Ρωμιών. Οι ελληνικές εμπορικές παροικίες έσφυζαν από οικονομική δραστηρ...

Μη φας, έχουμε γλαρόσουπα...

Μη φας και έχουμε γλαρόσουπα και μπούτι από ελικόπτερο... Τελικά, σήμερα, δεν είχε γλαρόσουπα αλλά μια υπέροχη γαριδόσουπα. Η συνέχεια ήταν πολύ μέτρια. Δεν με ενθουσίασε το μοσχαρίσιο σε φέτες νουά με τα ρεβίθια. Ευτυχώς κι η παγωμένη βαρελίσια... Και με την ευκαιρία, δυο λόγια για τη γλαρόσουπα: Κάθε φορά που ο καπετάνιος έδινε διαταγή στο μάγειρα να ταΐσει το πλήρωμα, αυτός σκότωνε έναν από το πλήρωμα και ταΐζε τους υπόλοιπους, λέγοντάς τους ότι αυτό που τους δίνει είναι γλαρόσουπα. Όταν ο καπετάνιος αναζητούσε τον "φαγωμένο", η δικαιολογία, ότι βγήκε έξω στη θαλασσοταραχή την ώρα που κοιμόταν ο καπετάνιος και "τον πήρε η θάλασσα", φαινόταν πολύ πειστική. Όταν ο καπετάνιος έφαγε τη γλαρόσουπα στη στεριά και κατάλαβε τι γινόταν, αυτοκτόνησε στην ιδέα ότι έτρωγε αυτούς που έπρεπε να προστατέψει, μιας και ο καπετάνιος αποτελεί τον ανώτατο άρχοντα στο πλοίο, αυτόν που έχει την ευθύνη για ότι συμβαίνει εκεί πάνω. ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ α λα Ιωνάθαν Λίβινγκστον ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΗΣ 1 Γλ...