Στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, παρουσία του προέδρου της ΕΝΠΕ Γιώργου Χατζημάρκου, πραγματοποιήθηκε η τελετή υπογραφής χρηματοδότησης έργων για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιωτικούς Δήμους της χώρας, παρουσία του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρου Παπασταύρου και του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλη Κικίλια.
Στη χρηματοδότηση εντάχθηκαν, και ήταν παρόντες: οι Δήμοι Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, με τον Δήμαρχο Δημήτρη Λιανό· Αμοργού, με τον Δήμαρχο Ελευθέριο Καραΐσκο· Σκοπέλου, με τον Δήμαρχο Σταμάτη Περίσση· Αλοννήσου, με τον Δήμαρχο Παναγιώτη Αναγνώστου· Ζακύνθου, με τον Δήμαρχο Γιώργο Στασινόπουλο· Βιάννου, με τον Δήμαρχο Παύλο Μπαριτάκη· και Λέρου, με τον Δήμαρχο Τιμόθεο Κωττάκη και μέσω τηλεδιάσκεψης ήταν κοντά μας και οι Δήμοι: Ρόδου, με τον Δήμαρχο Αλέξανδρο Κολιάδη και Αστυπάλαιας, με τον Δήμαρχο Νικόλαο Κομηνέα.
Παρόντες ήταν επίσης οι Βουλευτές Δωδεκανήσου Μάνος Κόνσολας και Ιωάννης Παππάς, ο Βουλευτής Ηρακλείου Λευτέρης Αυγενάκης, ο Βουλευτής Ζακύνθου Διονύσης Ακτύπης και οι Βουλευτές Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος και Χρήστος Τριαντόπουλος.
Μιλώντας για τη σημαντική μέρα των νησιών ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, δήλωσε:
"Η χθεσινή υπογραφή για εμάς είναι αφετηρία, όχι τερματισμός. Η επιτυχία δεν θα κριθεί στα ποσά που εγκρίθηκαν. Θα κριθεί στη σωστή λειτουργία και συντήρηση των υποδομών και, τελικά, στο αν επαρκές και ποιοτικό νερό και σε λογική τιμή θα φτάνει χωρίς διακοπές στη βρύση κάθε νησιώτη.
Η φύση μπορεί να δημιουργεί την πίεση. Η διοίκηση, όμως, αποφασίζει αν αυτή η πίεση θα εξελιχθεί σε κρίση.
Το νερό είναι δημόσιο αγαθό, προϋπόθεση ζωής, υγείας και ανάπτυξης. Για τα νησιά μας χρειαζόμαστε λιγότερη διαχείριση της έκτακτης ανάγκης και περισσότερη πρόληψη, τεχνογνωσία, συνεργασία και λογοδοσία.
Δεν ήμασταν μόνο χθές εκεί που έπρεπε, είμαστε κάθε μέρα εκεί που πρέπει. Δίπλα στα νησιά μας, στους Δήμους μας, πάντα πρόθυμοι να βάλουμε πλάτη, να συνδράμουμε με όλες μας τις δυνάμεις στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των λύσεων που οι νησιώτες μας έχουν ανάγκη."

Σχόλια