Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Ποιά στάση προτιμούν οι διάσημες;

H διάσημη Βρετανίδα παρουσιάστρια Amanda de Cadenet (φωτό), ρώτησε εξ ίσου διάσημους πως το κάνουν με τον σύντροφό τους και στην πικάντικη ερώτηση σχεδόν όλοι απάντησαν- με άνεση και χιούμορ:

Η διάσημη ηθοποιός Gwyneth Paltrow, η οποία είναι παντρεμένη με τον Chris Martin  από τους Coldplay δήλωσε:
- «Μου αρέσει να είμαι από κάτω»!

Η 41χρονη κωμικός Sarah Silverman είπε πως προτιμάει την ιεραποστολική στάση με λίγο… ξύλο!

Η Zoe Saldana, 33 ετών, που τα είχε πρόσφατα με τον Bradley Cooper, τους άφησε όλους με ανοιχτό το στόμα όταν δήλωσε:
- «Μου αρέσει η ιεραποστολική, αλλά λατρεύω να είμαι από πάνω. Επίσης μου αρέσει και η … σκυλίσια στάση!»

 Η 74χρονη Jane Fonda, είπε:
« Μου αρέσει να είμαι είτε ξαπλωμένη, είτε καθισμένη στον καναπέ και να έρχεται προς το μέρος μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: