Σε περίπτωση που η Σκωτία θα αποκτήσει την ανεξαρτησία της, το δημοψήφισμα για την οποία προγραμματίζεται για το 2014, το Εδιμβούργο θα αναγκαστεί να πληρώνει για την προώθηση του ουίσκι.
Μέχρι τώρα οι 140 Πρεσβείες της Μεγάλης Βρετανίας σε όλο τον κόσμο είναι αυτές που έχουν αναλάβει την δωρεάν προώθηση και διαφήμιση του παγκόσμιας φήμης ποτού.
Οι πωλήσεις ουίσκι αποτελούν μια από τις κύριες πηγές εσόδων της Σκωτάς. Το 2011 δεν ήταν καθόλου άσχημη χρονιά. Είναι χαρακτηριστικό πως η Σκωτία πέρυσι άντλησε από την εξαγωγή ουίσκι περίπου 4,65 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πάντως, αν κάτι δεν πάει καλά στο μάρκετινγκ του αυθεντικού ουίσκι, πολλοί από τους επίδοξους ανταγωνιστές του βρίσκονται σε εγρήγορση.
Σύμφωνα με τη guardian οι σημαντικότεροι αντιγραφείς του αυθεντικού scotch whisky είναι:
Οι Ιάπωνες με το το Suntory 12 ετών, το ινδικό ουίσκι Amrut’s Fusion single malt και Fred & Patrick van Zuidam των Ολλανδών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου