Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

Σινά, το δαχτυλίδι της Αγ. Αικατερίνης που δωρίζουν οι Σιναΐτες Πατέρες

Η Ιερά Μονής Σινά, παραδοσιακά συνδέεται με τη βιβλική γη της Μαδιάμ του Νοτίου Σινά, στην Αίγυπτο, όπου ο Μωυσής είδε το όραμα της Αγίας Βάτου.

Στη φωτογραφία, προσκυνητής των Ιερών Λειψάνων της Αγίας Αικατερίνης, τα οποία βρέθηκαν στο Παρεκκλήσιο της κορυφής του όρους που φέρει σήμερα το όνομά της.

Η Ιερά Παράδοση αναφέρει ότι η Παναγία, βλέποντας που ο Κύριος χαμογελούσε στην Αικατερίνη και δεν την αποστρεφόταν όπως πριν, καθώς τώρα ήταν βαπτισμένη χριστιανή, τού είπε:

«Υιέ μου, τώρα που δεν αποστρέφεσαι την Αικατερίνη, δώσε της ένα δαχτυλίδι για να είναι πάντοτε και στην αιωνιότητα πνευματική σου νύφη!».

Από τότε, οι Σιναΐτες Πατέρες δωρίζουν σε κάθε προσκυνητή της Ι. Μονής της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά, ένα δαχτυλίδι, σε ανάμνηση αυτού του θαύματος και Θείου ονείρου.

Ένα τέτοιο δαχτυλίδι έχω στη συλλογή μου και το φοράω τακτικά. Είναι ανεκτίμητο ενθύμιο από το Μοναστήρι και μου θυμίζει την αυταπάρνηση της Αγίας και Νύμφης του Χριστού Αικατερίνης, επαναφέροντας στην κουρασμένη μνήμη μου εκείνες τις Σιναΐτικες καλογερικές και ιλαρές μορφές που μου το δώρισαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: