Πριν από μερικούς μήνες, ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού της Αυστραλίας ξεκίνησε τη διαφημιστική του εκστρατεία «αναζητώντας» φύλακα για κάποιο από τα μικρότερα νησιά της και δημιούργησε τον διαγωνισμό για την «Καλύτερη Δουλειά του Κόσμου». Αιτήσεις για την περιζήτητη θέση εργασίας κατέθεσαν 35 χιλιάδες άτομα, εκατοντάδες χιλιάδες ασχοληθήκαν με το θέμα και ψήφισαν τους υποψηφίους και βέβαια τα ΜΜΕ έκαναν πάρτι παρουσιάζοντας ξανά και ξανά το θέμα.
Τώρα ο Ταϊλανδικός Οργανισμός Τουρισμού (ΤΑΤ) προσπαθεί να επαναλάβει το επιτυχημένο εγχείρημα για να περισώσει τον τουρισμό της χώρας, μετά τα απανωτά πλήγματα που δέχθηκε από τον αποκλεισμό του διεθνούς αεροδρομίου της Μπανγκόκ, τις ταραχές του Σονγκράν, την οικονομική κρίση και τελικά τη νέα γρίπη.
Πέντε ζευγάρια από όλο τον κόσμο -που θα επιλεγούν με ψηφοφορία μέσω Διαδικτύου- θα απολαύσουν δωρεάν ταξίδια σε πέντε πόλεις της Ταϊλάνδης, υπό τον όρο να κάνουν χρήση όλων των διαδικτυακών μέσων για να περιγράφουν καθημερινά τις εμπειρίες τους. Στο τέλος, οι καλύτεροι θα κερδίσουν δέκα χιλιάδες δολάρια και άλλα δώρα.
Όπως φαίνεται, οι Ταϊλανδοί έχουν πιάσει το μήνυμα της εποχής. Άφησαν πίσω την αφίσα με το «ιδανικό τοπίο», και στράφηκαν στις νέες τεχνολογίες. Παίζουν με τον καταναλωτή και τον μελλοντικό επισκέπτη με τα δικά του μέσα, κάνοντας την τέλεια διαφήμιση του τόπου τους.
Μήπως, θα έπρεπε να μιμηθούμε κι εμείς το παράδειγμα της Ταϊλάνδης;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου