Tη δημιουργία χιλίων νέων εστιατορίων εντός του 2009 ανακοίνωσε η μεγαλύτερη αμερικανική αλυσίδα φαστ φουντ Mc Donald's.
Σε περίοδο οικονομικής κρίσης η επιχείρηση είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται, τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες, όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν το 2008 κατά 5%, στην Ευρώπη (όπου ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος) αυξήθηκαν κατά 7,6% και στον υπόλοιπο κόσμο κατά 10%.
Σε εποχή οικονομικής κρίσης ο κόσμος προτιμά να τρώει πλαστικές τροφές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου