Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2014

Επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στην Κρήτη

Η στρατηγική της Κρήτης για την προώθηση του branding του νησιού στην Κίνα μέσω πόρων του ΕΣΠΑ συνεχίζεται.

Στην αγορά αυτή προωθείται κατά κύριο λόγο ο γαμήλιος τουρισμός κι επειδή οι Κινέζοι αγαπούν τον πολιτισμό της Κρήτης, αναμένεται να συμβάλλει στην επιμήκυνση της σεζόν.
Όπως ανακοινώθηκε στους στόχους της Περιφέρειας Κρήτης είναι να ενισχυθούν οι τουριστικές ροές στην αρχή και στο τέλος του έτους, δηλαδή τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Οκτώβριο, Νοέμβριο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πιο πρόσφατη από τις δράσεις της νέας καμπάνιας ήταν η προβολή της Κρήτης στο κατάστημα του National Geographic στο Λονδίνο, παράλληλα με τη διεθνή τουριστική έκθεση WTM.

Δεν υπάρχουν σχόλια: