Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Άντονι Κουίν: Είμαι αλαζονικό κάθαρμα...

Σαν σήμερα, 21 Απριλίου το 1915, γεννήθηκε ο Άντονι Κουίν, Αμερικανός ηθοποιός, μεξικανικής καταγωγής.

Ο γνωστός “Ζορμπάς”, που ήταν ερωτευμένος με την Ρόδο είχε αγοράσει μια έκταση αξίας 64.000 δραχμών τότε, μετά τα γυρίσματα της ταινίας “Τα κανόνια του Ναβαρόνε”. Όνειρό του ήταν να δημιουργήσει ένα κέντρο όπου θα πήγαιναν καλλιτέχνες από το Χόλιγουντ και κάθε γωνιά του πλανήτη και θα πραγματοποιούσαν εκδηλώσεις με βραβεύσεις.
Πέθανε στη Βοστώνη το 2001.

Στην αυτοβιογραφία του «Οne man tango», έγραφε:
«Τι σημασία έχει το τι πέρασα; Σημασία έχει μόνο ποιος είμαι. Και εγώ είμαι γλύπτης, ζωγράφος, αλαζονικό κάθαρμα.Είμαι Μεξικανός, Ιρλανδός Ινδιάνος, Αμερικανός, Ιταλός, Ελληνας, Ισπανός, Κινέζος, Εσκιμώος, μουσουλμάνος. Είμαι όλα αυτά και πολλά άλλα. Και πολύ λιγότερα. Πάνω απ΄ όλα όμως είμαι καλλιτέχνης. Αυτή ήταν η αρχή μου και αυτό θα είναι το τέλος μου...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: