Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Μαχαιρίτσας: Δεν είμαστε τα τελευταία τσογλάνια

«Είμαι 20 χρόνια στην πρώτη γραμμή και έχω μαζέψει 300 χιλιάδες ευρώ. Αυτά είναι τα λεφτά μου. Αγόρασα μια παλιά Jaguar, μια γκαρσονιέρα και ένα μικρό σπιτάκι στην Τήνο. Εμείς δηλαδή βγάλαμε λεφτά ή οι δέκα απατεώνες από το χρηματιστήριο; Αλλά αυτοί δεν είναι μόνο η Ελλάδα. Βγάλαμε όλους τους Έλληνες κλέφτες. Είναι δυνατόν τόσος κόσμος που δουλεύει νυχθημερόν για ένα μισθό να είναι κλέφτες; Ας πάρουμε επιτέλους χαμπάρι ότι έχουμε κάποια δυναμική και ότι δεν είμαστε τα τελευταία τσογλάνια της Ευρώπης», τονίζει σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Εγώ Weekly» ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας.

«Θεωρώ κατάφωρα ψέματα όλες αυτές τις απόψεις του τύπου “Μαζί τα φάγαμε”. Ακούω συνέχεια για τα Καγιέν στους δρόμους. Οι Έλληνες μόνο έχουν Καγιέν; Στη Ρώμη, στη Γερμανία με τι κυκλοφορούν με τρίκυκλα; Ή μας τα χάρισαν και δεν το κατάλαβα; Μας δανείζουν για να αγοράσουμε τα πράγματά τους. Με τρελαίνει ότι επικρατεί η άποψη ότι οι Έλληνες είναι ο χειρότερος λαός της γης, ενώ οι Γερμανοί που έκαναν δύο παγκόσμιους πολέμους και έναν οικονομικό είναι ωραίοι και μάγκες», λέει ο τραγουδιστής.

«Πάντα είμαι ερωτευμένος. Ως πράξη δεν ήμουν ούτε υπερσεξουαλικός, ούτε αντισεξουαλικός. Ο έρωτας όμως ως συναίσθημα σε κάνει να ισορροπείς», υποστηρίζει ο συμπαθής καλλιτέχνης, που αγωνιά για το μέλλον της 18χρονης κόρης του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: